Unifi Home Package VIP20 Registration

Posted by

Unifi Home Package VIP20 Dynamic IP
Unifi Home Package VIP20 Dynamic IP
Maklumat Unifi Home Package VIP20 :
Nama package : Unifi VIP20.
Kadar bulanan sebanyak RM249/bulan.
Muat turun sehingga 120GB (pada masa yang tidak terhad sehingga diberitahu kelak). 
Muat turun dan muat naik dengan kelajuan 20Mbps.
Percuma DECT Phone, Premise Gateway (WiFi b/g/n) & Set-Top-Box (STB).
Saluran HyppTV tempatan.
Dynamic IP
Percuma 1 Streamyx Zone ID.
Panggilan percuma ke talian tetap TM seluruh negara.
Kadar rata 10 sen / min untuk semua telefon bimbit dan talian tetap lain di seluruh negara.
Kadar IDD ( International Direct Dail ) biasa.
Tempoh langganan minimum adalah 24 bulan.

Promosi Dari Kami :
Sekiranya anda mendaftar unifi home package VIP5 melalui blog ini maka anda berhak mendapatkan laman web selama setahun dengan butiran lengkap :
Domain name (.com, .net, .biz, .info ) dengan control panel sendiri.
Web Hosting 50MB dengan share hosting dan control panel.
Templat laman web yang mudah di edit.

Cara Pendaftaran :
Ada beberapa cara yang boleh anda lakukan untuk pendaftaran unifi home package VIP5 ini. Tetapi untuk mempercepat proses pendaftaran sebaiknya anda mengubungi kami ditalian 010-901 6849. Atau mungkin anda lebih selesa menghubungi kami dengan online registration form atau whatsapp ataupun email. Untuk anda yang suka menghubungi kami melalui online registration form sila klik disini untuk mendaftar atau layaran http://unifi-package-coverage.blogspot.com/.../unifi-package-online-registration-form.html
Dan bagi anda yang suka menghubungi kami melalui whatsapp atau email , sila hantar ke nombor 016-646 8 616 atau azirolmohamed@gmail.com dengan menyatakan nama anda seperti dalan kad pengenalan diri anda, alamat email anda, alamat tempat pemasangan unifi, jenis bangunan tempat pemasangan unifi seperti rumah teres atau rumah kondo, sekiranya sudah mempunyai talipon talian tetap sila bagitahu nombor talian tetap anda yang sedia ada tetapi sekiranya anda masih belum memiliki talipon talian tetap maka kami akan uruskan sekali, sila nyatakan unifi package yang anda pohon misalkan VIP5, sila beri tiga (3) cadangan nama pengguna atau user ID untuk unifi anda, berikan tiga (3) cadangan tarikh dan masa pemasangan unifi anda di tempat anda dan hantar copy kad pengenalan atau passport anda (boleh anda beri silang atau cross pada copy kad pengenalan atau passport anda sekiranya anda memerlukan yang demikian).

*Semua yang ada dalam laman ini (http://) boleh berubah bila-bila masa tanpa kami memberitahu kepada anda. Oleh yang demikian sila pastikan anda untuk menghubungi kami di talian 010-901 6849.


Blog, Updated at: 7:51 PTG

0 ulasan:

Catat Ulasan